Prima pagină ·
Educatie · Berea –factor de orbire
English Articles 
Comentarii
- mihai (Sunt moldovean...)
- Liviu Floarea (da, es...)
- mihai ionica (buna zi...)
- PITEI--CORNELIA (Volu...)
- titi vadim (maghiarii...)
Articole noi
Berea –factor de orbire
Conform unui studiu elaborat de cercetătorii Universităţii din Melbourne, s-a apreciat că un număr de 4 beri pe zi pot duce inevitabil la pierderea vederii.
Studiul realizat îndeosebi pe 7000 de bărbaţi de până la 60 de ani a demonstrat că berea stimulează degenerescenţa maculară (AMD) ducând, în timp, la stricarea vederii, ne informează Click.
Veştile nu sunt deloc roz pentru bărbaţii care fac din consumul zilnic de bere o rutină, astfel doctorul Elaine Chong de la spitalul Royal Victorian Eye and Ear declara „Alcoolul este o neurotoxină care în timp şi după o folosire îndelungată poate ajunge să afecteze grav retina”. Simptomele sunt de oboseală şi suprasolicitare la nivelul retinei şi conduc în mod treptat la distrugerea sistemului ocular.
Aşadar, atât cantitatea, cât şi frecvenţa mărită a consumului de alcool sunt factori pozitivi pierderii vederii, iar femeile nu sunt scutite chiar dacă beau mai rar, căci o fac rar, da’ bine!
Dana Popa
SHARE OR BOOKMARK THIS POST:
02.12.2008. 11:50
Comments
Acest articol n-are nici un comentariu.
Legături
MiculDictator.blogspot
Sport in Gorj .ro
www.EastBike.Ro
















































Comentează
* = câmp obligatoriu